De vlucht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu De vlucht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu

De vlucht

Door: Schagen

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

02 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

jaaaaa! De vlucht is geboekt. We gaan! We vliegen met China airlines en hebben een stop in Taiwan. Daar zullen we gebruik maken van een daghotel, om toch wat te relaxen, slapen en ontspannen.

In eerste instantie wilde we wel graag een stopover in Australie of misschien een mooi eiland als bora bora of vanuata. Uiteindelijk heeft de prijs de beslissing gemaakt. Uiteindelijk heeft Nieuw Zeeland zelf zoveel mooois te bieden dat we daar echt voor gaan. Dit zijn geen lastige keuzes om te maken :-)

De vlucht zal lang zijn. Ben heel benieuwd hoe de
kinderen het zullen doen. Zie de benauwde gezichten al voor me als we het vliegtuig in komen met 2 kleine mannen.

We vliegen van Amsterdam via bangkok naar Taipei, daar 10 uur wachten dan vliegen we via Brisbane naar Auckland. Tja dan zullen we gesloopt zijn. De eerste 2 dagen beetje acclimatiseren in Auckland en dan halen we onze camper. Die zijn we nu aan het uitzoeken.

thije en Hidde hebben beide nog geen idee wat voor mooie reis we gaan maken. Het duurt ook nog even.

eerst trouwen we op 17 september. Ook daar moeten we het e.e.a. Voor regelen......