De Camper - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu De Camper - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu

De Camper

Door: Schagen

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

09 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Na heel veel zoeken naar campers hebben we er 1 gevonden. De 4 berth budget. dat laatste vind ik juist wel interessant. voor een ruime 3500 euro heb je een camper voor 26 dagen.
Zo kunnen we meer besteden aan al het andere leuks dat NZ te bieden heeft. Het enige is dat de budget camper iets ouder kan zijn. Max uit 2003. Prima!
Thije (3,5 jaar oud) weet al goed dat we over een tijdje heeeel lang gaan vliegen en wel naar Nieuw Zeeland.
Nu de camper geboekt is, gaan we ons buigen over de route. We zullen starten en eindigen in Auckland.
En verder....alles staat open.
Dus Tips zijn altijd welkom. Willen wel een nachtje slapen op de boerderij, fietsen door de wijnvelden, en de bekende bezienswaardigheden. Zodra we daar meer van weten schrijf ik weer.Nu snel Thije en Hidde van de creche halen. Vanavon ons ook maar even buigen over de uitnodigingen voor ons huwelijk 17 sept.