Hotel auckland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu Hotel auckland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu

Hotel auckland

Door: Schagen

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

13 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

We zijn weer een stukje verder opgeschoten. De camper geboekt voor 26 dagen en nu zijn we h hotel aan het opzoeken waar we de eerste en laatste nachten zullen verblijven. We beginnen en eindigen in Auckland. We hebben nu ons oog laten vallen op het Scenic Hotel in Auckland. Centraal gelegen, een soort van aparthotel met 2 kamers en klein keukentje. Is wel handig als we vanwege de jetlag midden in de nacht wakker worden....
Maar nog niks geboekt, is erg leuk om je te orie teren en steeds meer van Nieuw Zeeland te weten te komen. gisteren naar Brummen geweest een oude vriend van Mars bezocht. Was gezellig. Vandaag een beetje relaxen. thije en Hidde wilde samen op 1 kamer slapen, dus net de bedden bij elkaar gezet. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Zo maar even naar buiten, lekker fietsen met Thije.

• 17 Maart 2011 - 18:34

Kees De Vries:

Leuk idee, mooie groepsfoto,prima middel om jullie te volgen maar eist wel enige discipline. Ik heb deze activiteit bij medereizigers wel gezien, maar ik koos aan het einde van de reisdag voor een welverdiend biertje, dan in een bedompt hok tussen allerlei figuren mijn verslag te maken. Maar wij zullen jullie met aandacht volgen.
    Je kan op www.columbusmagazine.nl/zoeken
    heel veel info over Nieuw Zeeland vinden. Voer dan bij "zoek een land, stad,reisreporter..."in "Nieuw Zeeland"daarna "Go"en een wereld aan foto's, tips en blogs ligt voor je open.