De route - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu De route - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu

De route

Door: Schagen

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

26 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen weekend zijn we gestart met het plannen van de route. In een ruime maand willen we zowel het Noorder als Zuidereiland doen. Omdat het in NZ hoogseizoen is als we gaan, willen we toch een paar plekken gaan vastleggen. Maakt gelijk dat we dan toch wel gedwongen worden om door te reizen ook al is het ergens nog zo leuk. we starten in Auckland, eerst 2 nachten hotel dan camper halen. Dan reizen we door naar Coromandel, Rotorua, Taupo, vervolgens door naar Hawke Bay ( wijngebied), daarna door naar Wellington. We willen overal 2 nachten blijven en dan door naar het Zuidereiland. Dit is het voorlopige plan. We hebben een kortingspas van top 10 parken aangevraagd. Daarmee krijg je korting op campings en activiteiten. Komende week willen we de route verder bekijken en een paar zaken gaan vastleggen waaronder de overtocht. Bij elk vliegtuig dat Thije ziet vraagt hij of die naar Nieuw Zeeland gaat. We proberen ze zoveel mogelijk te betrekken, maar echt snappen dat doen ze nog niet.
19 mei gaan we eerst in ondertrouw. Ook leuk!

• 26 April 2011 - 22:00

Marianne:

Leuk hoor, dat plannen maken. Heb al een tijdje een tijdschrift (Arts en Auto) voor jullie liggen waar het eea over Nieuw Zeeland in staat, best een leuk artikel. Interesse?
    Grts, Marianne

• 02 Mei 2011 - 14:38

Heidi Van Den Berg:

Via de site 'verre reizen met kinderen' kom ik op jullie site terecht. Wij hebben begin dit jaar ook 5 weken door Nieuw Zeeland gereisd met onze 2 zoontjes Tijn (toen 3) en Job (2). Misschien kun je wat tips of zo halen uit ons reisverslag www.familievandenberg.reismee.nl
    Wij zouden zo weer terug willen! Hele fijne voorbereiding en t.z.t. een fantstische reis toegewenst.

Groetjes Heidi van den Berg