De boot geboekt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu De boot geboekt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu

De boot geboekt

Door: Schagen

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

16 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Inmiddels alweer even geleden dat ik heb geschreven. We hebben niet stil gezeten. De boottocht van noord naar zuid en terug hebben we wel geboekt. Dat liep al best vol dus is raadzaam tijdig te boeken. Gelukkig was het nog mogelijk onze voorkeur data en tijden te boeken. 21 december verlaten we het Noorder-eiland en op 4 januari vertrekken we weer van zuid naar noord. Nu nog de precieze invulling. Maar dat heeft minder spoed. Zoeken nog wel een leuke bed and breakfast voor kerst bij Christchurch en voor 31 december omgeving Queenstown. Dus als iemand nog leuke tips heeft. We horen het graag.
Donderdag gaan Marcel en ik eerst in ondertrouw. Thije en Hidde hebben een wereld-speelbal gekregen en we moeten steeds aanwijzen waar Nieuw Zeeland ligt. Nog steeds erg abstract maar leuk. Zo is iedereen er op zijn eigen manier mee bezig, al duurt het nog even voor we vertrekken.