De eerste dagen in nieuw zeeland ( auckland) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lonneke - WaarBenJij.nu De eerste dagen in nieuw zeeland ( auckland) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lonneke - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in nieuw zeeland ( auckland)

Door: Schagen

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

14 December 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

En dan eindelijk zitten we in de camper! Heerlijk kopje koffie en dan even mijn blog bijwerken. Voldoende te melden. Laat ik beginnen bij de reis. Een lange reis die me enormmee viel. Juist omdat we de is in 4 en hadden gedeeld viel het enorm mee. Het eerste stuk ams naar bangkok was even wennen. Hidde wilde niet slapen maar het was wel al nacht hij was wel moe! In bangkok moesten we het vliegtuig uit, wisten we niet dus als allerlaatste vertrokken we. Pff wat een handbaggage hadden we. Te veel in taipei maar wat in checken. Bangkok naar Taipei maar 3,5 uur vliegen en in leeg vliegtuig. Ik had een hele bank ( 4 stoelen) voor mij Alleen, nou ja alleen.....Hidde in mijn armen en Thije lag op mijn benen maar wat hebben we goed geslapen. Heerlijk! In Taipei was het even induidelijk of onze baggage nu wel of niet doorgelabeld was maar gelukkig dat ging allemaal goed. In Aipei hadden we een een hotel voor een paar uur, heerlijk. De kids hebben met Marcel lekker gezwommen, en we hebben een paar uur geslapen. rond 2130 uur Taipei tijd werden we opgehaald om weer naar het vliegveld te gaan. DAar direct 2 stuk handbagge ingechecked, die waren ook weer weg. Fijn! Taipei naar brisbane was weer 9 uur ging prima. In brisbane was de overstap maar een uurtje ofzo dus dat ging snel. Wel is het irritant dat je steeds je met je handbaggage door de scanners moet, weer laptop uit de tas, schoenen uit en door het poortje, alles weer verzamelen en inpakken en dan door.
Het stukje brisbane naar auckland was 3 uur dat viel enorm mee. Leuke film gekeken en Thije en Hidde hebben alleen maar geslapen en niks van zowel start als lading meegekregen. In auckland aangkomen, 19 uur lokale tijd stond er een taxi op ons te wachten om naar het hotel te gaan. Het hotel was op queensstreet midden in het centrum. Snel bij ee mac donalds wat gegeten en toen naar bed. Hidde sliep goed en werd om 6 uur wakker, daarna tot 13 uur geslapen......Thije en mars zijn van 1 tot 6 wakker geweest en hebben tot 13 uur geslapen. Ik deed met hidde mee. Een gat in de dag gealpane. Snel douchen en op weg. In beweging blijven, en kijken of we ergens konden ontbijten...?
Helaas regende het hard dus dat was wel jammer.