Australie nog een paar dagen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu Australie nog een paar dagen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu

Australie nog een paar dagen

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

14 Juli 2017 | Nederland, Haarlem

Nu is het aftellen echt begonnen. Her en der liggen stapeltjes met spullen die we niet mogen vergeten. De jongens zijn al druk aan het kijken welk speelgoed er mee moet. Thije heeft van zijn verjaardagsgeld een TomTom bandit gekocht. Dus hij gaat mooie filmpjes maken van de reis. Omdat we de laatste week naar Bali gaan hebben we ook de vaccinaties gehaald. Hidde vond het wel spannend maar het is goed gegaan, die zitten er ook weer in. Vandaag is Thije jarig, trakteren op school. Zijn feestje en verjaardag hebben we vorige week al gevierd. Zag ik niet zitten om een paar dagen voor vertrek te doen.
Gisteren ook een gave fietstocht door Sydney geboekt. Gedurende 5 uur gaan we per fiets Sydney verkennen. Donderdagavond komen we aan. Vrijdag beetje bijkomen en we zien wel dag en zaterdag fietsen. De weersvoorspellingen zijn goed. Het is inmiddels echt winter in Australië maar als wij er zijn is het zo'n 18 graden. Helemaal prima, had op kouder weer gerekend. Komend weekend staan er nog 2 wielerwedstrijden op het programma van de jongens, dan nog 2 dagen school. Ouders en schoonouders brengen ons naar Schiphol, wel heel fijn. Wij zijn aan het aftellen......

• 14 Juli 2017 - 11:41

Opa P.:

Het gaat nu idd. spannend worden. Maar vandaag feest ! Een fijne verjaardag voor Thije en veel plezier met het inpakken ( zonder stress natuurlijk!).
    Het aftellen is begonnen !

• 23 Juli 2017 - 10:51

Jennifer Vink:

Lieve Marc, Lon en de neefjes. Geniet van jullie mooie reis! Wij zijn benieuwd naar de verhalen. Jen en de mannen