Nog 15 dagen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu Nog 15 dagen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu

Nog 15 dagen...

Door: Schagen

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

22 November 2011 | Nederland, Amsterdam

het leek altijd nog zo ver weg, dus tijd zat. Maar opeens is de tijd verstreken en gaan we bijna. Dat is natuurlijk enorm leuk maar geeft ook wel wat stress. De laatste zaken afmaken en regelen op ons werk. Kan je eind november het jaar eigenlijk al afsluiten? In hoeverre kan je vooruit werken? Ik denk dat dat niet kan, maar je wilt het wel en dat werkt misschien wel frusterend. Merk ook dat ik al druk afspraken aan het maken ben voor half januari. Maar of dat nu handig is?

Wat moet nu echt: inpakken, internationaal rijbewijs halen, alle papieren verzamelen, campings uitprinten. Maar weet niet helemaal waar te beginnen met als resultaat......ik doe niks. Niet omdat ik er geen zin in heb integendeel, heeel veel zin. Maar weet niet waar te beginnen. Neem altijd veel te veel mee, maar dat kan nu niet. Moet dus gewoon beginnen. Morgen start ik met inpakken, stapeltjes maken. De kinderen zijn al druk aan het aftellen. Eerst Sinterklaas en dan Nieuw Zeeland.

Allemaal leuke zaken, gewoon doen. Ook hadden we bedacht het huis nog even snel onder handen te nemen. Geen grondige verbouwingen maar een kinder speel kamer maken waar eerst de werkkamer was en de werkkamer naar de dakterras-kamer. Is niet zo ingrijpend maar moeten we wel even doen.

Mijn voornemen voor nu: morgen begin ik met het afvinken van mij TO DO list. Dan nog 14 dagen. Het aftellen is begonnen. Nieuw Zeeland we komen eraan!


  • 27 November 2011 - 08:16

    Marjolein:

    Leuk dat wij jullie belevenissen kunnen volgen op dit blog. Nogmaals heel veel plezier gewenst op jullie huwelijksreis! Veel liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Lonneke

Wij zijn Marcel, Lonneke, Thije (10) en Hidde (8). Deze zomer gaan wij naar Australie.

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 25614

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2018 - 24 Augustus 2018

Thailand

02 Juli 2017 - 02 Juli 2017

australie

29 Juni 2017 - 29 Juni 2017

Australië met kinderen

09 December 2011 - 12 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: